Tudjuk, hogy ezek a feladatok mindig sok aggodalomra adnak okot, ezért összeállítottunk egy jó tanácsokból összefűzött kis kézikönyvet. Ha ezeket elolvasva készül fel a költözésre vagy készíti elő szállításra áruját, garantáltan időtakarékosan és nyugodtan tudja le eme teendőket.

NON-STOP HÍVHATÓ

 

+36 70 701 1000

 

Lássuk, mire figyeljünk áruszállítás esetén:

 

  • 1, Időben gondoskodjunk megfelelő csomagoló anyagról, dobozról, ragasztóról, kitöltő anyagról (például újságpapír, buborékos fólia), távtartóról.
  • 2, Lehetőleg a feladást megelőző napon csomagoljuk be az árut, így nyugodtan várhatjuk a szállítót.
  • 3, Törékeny áru esetében mindenképp ajánlatos vastag falu kartondobozt vagy műanyag dobozt választani csomagolásra, hiszen ezeknek meg kell védeniük a tartalmukat.
  • 4, Ha egy dobozba több áru kerül, azokat külön – külön csomagoljuk, törékeny áru esetében kifejezetten hasznos a buborékos fólia alkalmazása.
  • 5, A dobozt béleljük ki, hogy a tartalma ne mozoghasson és sérülhessen, erre kiváló újságpapír vagy buborékos fólia.
  • 6, Szállítandó árutól függően használhatunk távtartót is, mely tovább növeli a biztonságot.
  • 7, A dobozt mindig erős ragasztószalaggal zárjuk le és győződjünk meg róla, hogy nem nyílhat ki.
  • 8, Ha extra biztosra szeretnénk menni, a lezárt dobozt esetleg körbetekerhetjük erős fóliával is.

 

Lássuk, mire figyeljünk költözés esetén:

 

    • 1, Érdemes már 5 – 6 héttel korábban kitűzni a költözés pontos dátumát, mert így könnyebben tudjuk ütemezni az addig elvégzendő feladatokat.
    • 2, A költözés időpontja előtt 3 – 4 héttel ajánlott elkezdeni a csomagolást, mert ugyan nagyon egyszerűnek és gyorsan tűnik a dolog fejben elgondolva, de mikor szembesülünk az évek alatt fölhalmozott sok „kacattal” néha bizony kétségbeesünk, mihez is kezdjünk ennyi mindennel. Tehát egy költözés kiváló alkalom, hogy megszabaduljon a felesleges, megunt vagy már nem használt dolgoktól. Ne csak a ruhákat, cipőket és gyerekjátékokat vegye górcső alá, hanem a használati cikkeket és bútorokat is!
    • 3, Egy költözés bizony sok – sok dobozt igényel, tehát fontos ezek begyűjtéséről idejében elkezdeni gondoskodni, és gyűjtsünk össze minél többet. Az Elefántteher azonban kérésére biztosít  költöztető dobozokat is ügyfelei részére (a dobozok árairól érdeklődjön kollégáinknál)!
    • 4, Költözés előtt vagyunk 1 – 2 nappal, tehát időszerű beszerezni a liftkulcsot, bejárati kapu kulcsát és értesíteni a szomszédokat, közelebbi lakókat a költözésről. Ilyenkor meg lehet kérni Őket is, hogy a költöztetés idejére tegyék szabaddá a folyosót a bicikliktől, dísznövényektől.
    • 5, A gyors és hatékony pakolás miatt fontos, hogy teherautóink a lehető legközelebb tudjanak parkolni a bejárathoz. A kötöztető teherautóknak méreteiknél fogva 3 személyautónyi hely szükséges, ezért célszerű megkérni a szomszédokat, hogy segítsék a költözést e hely biztosításával, mert így a költözés gyorsabb, a számla kevesebb lesz!
    • 6,Felvirradt a költözés napja! Csapatunk a megbeszélt időpontban pontosan érkezik Önhöz és a megbeszélt sorrendben kezdi el kiüríteni a lakást, ezzel hagyva elegendő időt Önnek és családjának az ágynemű becsomagolására, a gyerkőcök felöltöztetésére és egy utolsó körbetekintésre, búcsúra a jól ismert falaktól. Ha mindent átgondoltan előkészített, a pakolás és kirakodás pörgősen fog menni.
    • 7, Ám, ha úgy érzi Önnek minderre sem ideje, sem türelme, sem energiája, az Elefántteher vállalja otthona és irodája átköltöztetését teljes be – és kicsomagolással! Ha kívánja, elvégezzük a szükséges szerelési munkálatokat is, hogy minél kevesebb emberrel kelljen együtt működnie és mihamarabb kényelembe helyezhesse magát az új környezetben

NON-STOP HÍVHATÓ

 

+36 70 701 1000